Kan ik een webshop bestelling zelf afhalen?
Zeker, geen enkel probleem. U kunt in het betaalscherm aanvinken "afhalen in de winkel". U krijgt dan van ons een e-mail zodra uw bestelling in onze winkel klaar ligt om afgehaald te worden.
Kan ik ook spaarpunten krijgen met mijn klantkaart bij een bestelling via de webshop?
Natuurlijk! Bij het afronden van uw bestelling kunt u uw relatienummer en het nummer van uw klantkaart invoeren. Op basis van deze gegevens worden bij het verwerken van uw bestelling de spaarpunten automatisch aan uw saldo toegevoegd. Heeft u nog geen persoonlijke klantkaart dan kunt u deze bij ons in de winkel gratis verkrijgen en direct meenemen.
Wat als niet alle bestelde artikelen op voorraad zijn?
In het geval dat uw bestelling niet compleet op voorraad is wachten wij met verzenden tot deze wel compleet is als de ontbrekende artikelen binnen 3 werkdagen bij ons verwacht worden. Is de verwachte levertijd langer dan 3 werkdagen dan nemen wij daarover contact met u op. Wilt u dat wij de artikelen die wij wel op voorraad hebben alvast opsturen, ook als het ontbrekende binnen 3 werkdagen bij ons verwacht wordt, dan kunt u dat bij het contact aangeven. In dat geval brengen wij wel tweemaal verzendkosten in rekening.
Hoe weet ik of een artikel voorradig is?
Op het moment dat u de bestelling afrekent worden de artikelen voor u gereserveerd. Mocht na uw bestelling blijken dat het
artikel toch niet (snel) leverbaar is dan nemen wij contact met u op en geven wij u de keuze het artikel te laten vervallen
of na te laten leveren.
Voor tweedehands artikelen geldt, dat de actuele voorraad op het scherm getoond wordt en u maximaal dat
aantal in uw winkelkar kunt leggen.
Sommige artikelen zijn alleen af te halen in de winkel. Waarom is dat?
Dat is omdat sommige artikelen te groot, te zwaar, te kwetsbaar of te gevaarlijk zijn om te versturen. Zoals bijvoorbeeld accu's, koelkasten, toiletten of noodsignalen. In dat geval is het niet mogelijk of wenselijk om deze per post te verzenden. U kunt zo'n artikel dan wel afhalen in onze winkel.
Hoe werkt het met tweedehands artikelen?
Tweedehands artikelen zijn vrijwel altijd authentieke, enkele en/of speciale artikelen. Ze zijn niet na te bestellen.
Het aanbod (gemiddeld duizenden artikelen) wisselt dagelijks en ingebrachte artikelen kunnen vaak al verkocht worden
voordat wij in de gelegenheid zijn er een foto van te maken. Daardoor is het helaas niet mogelijk om altijd alle
tweedehands artikelen via onze online winkel te tonen.
Wij hanteren bij verkoop in principe de regel "wie het eerst komt, die het eerst maalt", ongeacht of dat in onze winkel
in Vinkeveen of via onze webshop is.
U mag tweedehands artikelen altijd een week testen op bruikbaarheid en bij onverhoopte ongeschiktheid retourneren.
U krijgt in dat geval het aankoopbedrag terug. De eventuele retourkosten zijn dan echter voor uw eigen rekening.
Zie verder onze webwinkelvoorwaarden.
Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u hem natuurlijk altijd aan ons stellen.
Wij zullen deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.
0294 - 291460